fredag 25 januari 2008

Blåsigt...

Vilken BLÅSDAG!!
Trodde jag skulle blåsa bort när jag var ut och hämtade posten... Tur jag tagit Fredriks jacka så typ hela jag försvann in i luvan... =)

Hade en jobbig natt, mycket sammandragningar som gjorde ont och så klart så fick jag nässelutslag över ena låret som kliade som f*n!!
Vaknade typ 10 gånger inatt och ylade...
Blev tidig frukost, sen sov jag några timmar igen! =)

Idag har jag städat och donat, hela dan!!
STORSTÄDAT! Som alltid lika kul...
Men nu på kvällen när man sitter skönt i soffan och det är rent och ordning överallt så är det ju såå skönt!! Det är värt varje minut då...
Har nog fått lite städnojja... Vill ha ordning i varje liten vrå innan Bäsen kommer!
Det känns lixom som att jag måste göra klart allt, som om vi skulle vara mer redo bara för att köksskåpen är i topp trim!! *ha ha*

Har ätit SMARRIG pastasallad, med massa gotte i!!
Grissini, tapenade och oliver till det... =)

Imorn ska jag fixa make och hår på en vän som ska på bröllop, jättekul!!!

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar