tisdag 22 januari 2008

Back again - 2008!!

Tillbaka till bloggen, efter några veckors tystnad...
Izzens jul är över och lämnar nu plats åt "Izzens Värld"!!

Vilken VINTER vi har här i Sälen!!!
Så underbart med all SNÖ! Träden, buskarna, varje liten gren är snöklädd och gnistrar i solen! Idag bjöds vi på strålande solsken från blå himmel!!
Det kan nästan inte bli bättre då...

Var i Tandådalen och åkte skidor, har inte åkt skidor alls nästan denna säsongen...
Eftersom jag blev beordrad lugn och vila för sådär 7 veckor sedan. Nu är läget lugnt och jag njuter av att ÄNTLIGEN få ta promenader igen och att vara mer aktiv!!

Åkningen idag i det UNDERBARA VÄDRET gjorde min dag! =)

Jag tror att Biffen, som bebisen kallas av sin Pappa tyckte det var väldigt intressant att få ut och glida lite! Lill-fisen måste ju få med sig känslan för skidåkning redan från början... =)

På tal om Lill-fisen så verkar det vara en stor krabat... Magen har växt rejält och är minst sagt STOR nu... Sådär 6 veckor kvar till utsatt datum. Tiden har gått fort! Nu gäller det att sysselsätta sig bra för att få dagarna av rulla på. Jag fixar och donar här hemma! Ska göra klart bebisens rum, förvaring för alla våra papper och pärmar, bygga klädförvaring i hallen etc...

Fortsättning följer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar