torsdag 28 februari 2008

Oförglömligt ögonblick

Satt och kollade igenom bilderna på kameran och hittade denna underbara bild!!
Efter att Sigge blev tagen direkt när han kommit ut då han ju inte andades så blev det lite jobbigt för mig att inte få se honom på en gång...
När Fredrik sedan kom in med honom till mig såg jag den vackraste synen någonsin!
Mina fina killar! =)

Härligt att fått med på bild, det allra första mötet med älskade Sigge!!


Det var såå häftigt att föda barn, gör det såå gärna igen!
Jag hade ju en drömförlossning... =)
Nog för att det var jobbigt och kämpígt emellanåt, men det var det bästa äventyret nånsin!!
Och att man kunde må så bra direkt efteråt... Att vara rädd inför förlossningen var jag helt i onödan! ANDAS -för att kunna slappna av! Det bidrog till att allt blev så bra!!
Det är så skönt att kunna tänka tillbaka på graviditet och förlossning och känna sig så nöjd! Att allt gick bra och var en positiv upplevelse! Jag är lyckligt lottad... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar