måndag 4 februari 2008

Vilken härlig dag!

Långa nätter nu...
Har oregelbudna värkar för andra natten i rad! Inte mycket sömn då... =(
Vattnet gick i lördags kväll, var en sväng på förlossningen igår men valde att åka hem då det inte kommit igång ordentligt. Skönt att slippa vara på sjukhuset alltför länge!

Men idag smäller det!!
Ska vara tillbaka kl 9, och har inte mina värkar kommit igång ordentligt då så blir det igångsättning.... *gahhh*
Hur lätt är det att ta in??? Att idag ska det ske!!
Snurrar lite i kolan vill jag lova!
Så länge som vi väntat på att just den här dagen ska komma... Och nu fick vi igår veta att just idag så kommer det att vara den dagen... Känns så overkligt och skumt!!
Här sitter jag nu med stora magen och imorgon kommer vi ha en liten underbar bebis hos Oss!!

Bara ett litet hinder kvar!
Det var det där med förlossningen....
*hmm* just ja!
Så önska mig all LYCKA TILL när jag ska kämpa idag!!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar