måndag 25 februari 2008

Sol och snabba spår

Idag åkte jag och Sigge till Mora för att hämta F som åkte öppet spår! Vid fem i morse var det uppstigning för frukost, och vid strax efter 7 så startade han...
5:43:36 skriv upp den tiden!!! Grymt grymt bra!! Är riktigt stolt över honom! =)
Skönt att alla timmar han spenderat i spåren kväll efter kväll gav resultat...

Jag och Lill Prinsen shoppade lite... En födelsedagspresent till F bl.a., lite i efterskott. Men vi var ju på BB veckan innan han fyllde år och åkte hem på hans födelsedag...
Presenten blev iaf väldigt uppskattad, kul att hitta rätt!

I Mora träffade vi Sigges morbror!
JÄTTEKUL! Att han äntligen fick träffa Sigge... Fast han låg bara och mös i sin vagn, var tröttis! =)
Blev bara en kort visit, då han hade fullt upp med jobb kring Förvarsmaktsvasan...
Men vi kanske ses nästa helg igen! Då han och min pappa ska åka Vasaloppet! *heja*

Undrar om Prinsen kommer vara vaken inatt, då han mest sovit hela dagen...
Förutom då han blev svinförbannad när jag skulle byta på honom innan vi skulle lämna Mora!
Han både bajsade ner handduken han låg på och sedan när ny blöja skulle på så kissade han ner sin tröja... Morsan var inte populär då hon skulle ge honom nya kläder! =)

Nu myser vi i soffan med te och bullar!
Imorgon blir det en LUGN LUGN dag....
Kram

1 kommentar:

  1. Jag säger då det 5.43.36......
    Nog för att jag trodde Fredrik kunde åka skidor "sälenbo" som han är men detta var GRYMT. Lill-Sigge är en trött och mkt söt liten pojke jag följer ER varje dag
    Kramar /Nettan

    SvaraRadera