onsdag 26 december 2007

Mysig jul!!

Det har varit en skön jul än så länge...
Förmiddagen på julafton spenderade vi bl.a i denna slogbod i Tandådalen! Med glögg, tunnbrödssnittar, saffransskorpor, glögg, varm cider, pepparkakor, korvgrillning och annat så blev det en skön start på julafton!! En sprakande brasa höll oss varma...


Senare på kvällen blev det julmiddag hos Oss!!
Massa smarriga saker på julbordet, bl.a supergod sill och en del lax som de andra fick mumsa...
Mina köttbullar åt vi oxå så klart! =)
Som vanligt blev man jättemätt!! Lagom mycket julmat som smakade jättegott allting!

Senare blev det kaffe med mina hemgjorda tryfflar bl.a, det var uppskattat! =)
Och julklappsutdelning såklart!!
TOMTEN kom, men hade nog glömt skägg och luvan hemma detta år....
Tur att alla barn är tillräckligt stora!! =)
Vi mös och hade det jättetrevligt! Sjöng singstar och skrattade gott till sena kvällen...

Ikväll har vi ätit middag med min sambos familj! Jättetrevlig kväll med ännu en julklappsutdelning! Jag måste varit väldigt snäll i år! =)
Är SUPERTRÖTT efter två dagar med full fart, har varit i farten hela tiden...
Inte så bra, då jag får rätt ont i min badboll då!
Ska sova prinsessömn nu hade jag tänkt!!
Imorn blir det lite jobb och middag ute!
PS. Jag fick en BAKMASKIN av tomten!!! =)




1 kommentar:

  1. Vad ska du skriva om nu då när Julen är slut? För bloggen kan väl inte heta Izzens Jul längre?!

    SvaraRadera