tisdag 10 juni 2008

Förberedelser

Det börjar att närma sig Sigges dop nu... Knappa tre veckor kvar! Ska bli jätteroligt att träffa alla nära och kära då! Provade dopklänningen i förra veckan... Lite tight, men det gick! =)
Har gjort klart agendan för kyrkan. Skönt att det är klart! Så nu hoppas vi på bra väder bara...
Är i full gång med att ordna inför dopkalaset... Har en tanke om hur jag vill få till det!

Grönt & turkost är färgerna som kommer att gälla mest!
Är nu på jakt efter blommiga koppar i massor! Har redan gjort några fynd, mer fler är kvar att göra! Tur vi nog åker till Östhammar i helgen Sigge & jag, då kan vi fynda på bakluckan!!
Gjorde en superfynd på en loppis i Trosa i förra veckan. Superfina glasflaskor, kommer att visa dem senare... Men de var precis vad jag behövde!
Idag ska jag kika efter spets & sidenband hos garngubben. En speciell man som säljer garn & doningar. Kanske han har band oxå?
'
Nu måste jag klä på mig... Ska på föräldrarträff & träffa en sjukgymnast. Skönt med lite tips vad man ska tänka på när man nu börjar träna igen..
Sen blir det lunch på Bullans!!
Hörs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar