torsdag 12 juni 2008

Min Lillasyster!


Tja, detta inlägg skriver jag för att jag har en så underbar lillasyster.

-Hon hämtar nappar, hon byter blöjor, hon servar med vatten, hon är helt underbar.

Kunde man önska sej något bättre? Hon ställer på allt.

Hon gjorde viplappar förra vintern. UTAN BETALNING! Cirka 300 stycken. Hon var helt utmattad.

Därför så ställer jag nu upp för henne och ger henne en heldag på GRÖNA LUND imorgon.

Om du läser detta Ebba, så blir du nog glad, läser du det inte. Du blir det suprise!

Du är världensbästa, tom bättre än mej själv. Ja du vinner nog tävlingen Ebba-Ida. Du kommer alltid att vara bättre än mej, mcyket snyggare dessutom också!

Ha en trevlig dag Ebba. Du är bäst! <3>

1 kommentar:

  1. Ida, du verkar ha en super duper syrra! Önskar jag också hade en! Lotta

    SvaraRadera