onsdag 11 juni 2008

Varm i hjärtat

Har blivit många sena kvällar på rad nu... Kommer lixom aldrig i säng! Sigge har sovit så oroligt nu på kvällen oxå! Vaknat flera gånger... Vet inte vad det kan vara. Har iaf märkt av att han drömmer så mycket mer nu. Kan gråta i sömnen när han sover på dagen, antar att det är många intryck att gå igenom...

Min lilla prins har annars varit så glad idag. Skrattat och skrattat! När han ligger på golvet och jag fixar med något gör han högljudda ljud så jag ska komma till honom. När jag kommer så ger han mig det största leenden han har!! Då blir hjärtat alldeles varmt...

Finns inget finare än att titta på lilla Prinsen när han sover skönt, kan göra det länge, länge... Lite knäpp är man nog allt! Men det drabbar nog alla någon gång när man fått sitt första barn!! =)

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar