måndag 15 september 2008

Ida dagen

Igår var det min dag!
Jag har turen att inte behöva dela min namnsdag med andra namn. Utan bara IDA har namnsdag den 14 september. Nice! =)

Igår var jag i Stockholm hela dagen lång. I frihamnen för inspelning! ÅÅååh det var så grymt kul! Vi hade en toppendag jag och S!
TACK TACK TACK älskade vännen för att du var med mig och gjorde oss till världens bästa team!!

- Jag tror jag spyr snart...! Dagens bästa kommentar när nervositeten var som värst!
Hade Smurfhits vol.14 under armarna... Puh, svettigt värre! =) Men kul!!

Är seg och jättetrött idag..
Ska ut på en promenad nu och sen hem till en vän på fika! Behöver lite frisk luft så jag vaknar till! Är ingen vidare värme heller... Igår kväll när vi kom hem var det 0,5 grader varmt här!!
Buuurrr!!

Nu ska vi ut! Ha en jätteskön dag!!

1 kommentar:

  1. S och du var grymma, ni ägde showen hela vägen!!!!!!!!

    SvaraRadera