tisdag 23 september 2008

Jag älskar mat

I alla dess former och smaker, så älskar jag mat!! På ett bra sätt... Jag tycker om att hitta spännande recept, komma på nya rätter och njuta av allt som är gott! =)
Sa jag att det innefattar bakverk oxå...
Men det får inte bli lika ofta!! =)

Just nu äter vi mycket grönt!!
Som idag. En sallad med grön sallad, morot, paprika, svarta oliver, grekisk feta, röd quinoa och kyckling. Till det lättkeso med pesto!
Anna Skipper skulle typ älska det!! =)

Skämt åsido.
Det är superlätt och går snabbt att laga.
Det är gott gott och dessutom en väldigt bra måltid!
För att höja smakupplevelsen drack jag en skvätt rödvin...! =) Det skulle inte Skipper gillat...

Ikväll ska vi fika hos några vänner! Det är toppen väder och såå vackert här nu. HÖST!!
Så det blir en promenad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar