onsdag 17 september 2008

Skaffat nytt jobb

Tidigare så berättade jag ju om ett jobb jag legat på som sjutton för att få... Igår hade jag möte med den ansvarige och det gick strålande!!! =)
Är så glad så glad! Har varit lite ängslig tidigare, rädd för att inte få ett bra jobb där jag känner att jag kan utvecklas och få utlopp för det jag är bra på!
Men jag lyckades denna gången... Det känns jättekul!!

Jag ska närmast sätta igång med rekrytering! För att hitta rätt och anställa personal till butikerna. Har ett par månader på mig. Det ska bli skitroligt!!
Jag är numera arbetsledare/butikschef för de två Lego butikerna som finns i Sälen.
Jättekul att göra något nytt och att göra något "eget", dvs inte vara anställt av SkiStar längre som jag varit alla andra år... Öppnar upp helt nya möjligheter! =)

Så Prinsen kommer bli hemma en hel del med sin PAPPA i vinter! Känns jättekul för Oss alla 3 att vi kunde få det så...

2 kommentarer:

  1. Så roligt att du har fått ett nytt jobb!!
    Hoppas att det går bra! =)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. GRATTIS tjejen! Va roligt & spännande! Du kommer klara det hur bra som helst! All lycka till dig, kram Jenni

    SvaraRadera