fredag 12 september 2008

Piff




Skrev om en röd tee tidigare. Provade den i Falun och den satt inte alls bra på mig... Letade då efter att hitta något annat att ta på mig i helgen.
Fann denna underbara kofta!! I en underbar färg, helt rätt och helt jag! =)
Blir den lilla svarta under, med glammiga tights och svarta klackar till...
Jag känner mig nöjd!
Har klippt mig idag oxå, så håret känns riktigt fräscht! Laddad är jag! Jätteladdad... =)
Får se hur det går med äventyret. Kan bli väldigt kortvarigt eller så lyckas jag ha turen med mig! Ser det som så att jag iaf gav det en chans och provade...
Har med mig världens bästa side-kick som jag ska dela äventyret med. Att få spendera tid med henne är det bästa!!
Ska fundera över vad vi ska äta för gott ikväll... Blir skönt fredagsmys med stoora familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar