torsdag 14 maj 2009

Lunchdate


Idag kom älsklingen hem på lunchen. Vilket både jag och Sigge tycker är jättemysigt!!
Till lunch idag så hade jag gjort en quinoasallad med grillad lax, fetost och avokado... Riktigt gott!
Toppat med olivolja och flingsalt.
Fredriks absoluta favorit Dadelbalsamvinäger använts flitigt hos oss. Åtgången är så stor att vi numera får leverans i petflaskor...!! =)
Våra vänner har en alldeles underbar handelsbutik i Hjo där vi bl.a. köper den omtalade dadelbalsamvinägern! Kika in www.njuta.info eller varför inte stanna till i Hjo i sommar och besök butiken! Ett litet paradis om du som jag älskar delikatesser i alla dess former..!!

1 kommentar:

  1. Hej Ida!

    Visst är det trevligt med lunchdate, är så himla tråkigt att äta själv. Brukar ju som sagt läsa din blogg men är dålig på att kommentera. Men nu har jag faktiskt skaffat mig en egen blogg. Välkommen in till vita loppisboden.

    www.vitaloppisboden.blogspot.com

    Kram Moa

    SvaraRadera