onsdag 13 maj 2009

Mysiga helg



Vi hade en riktig toppenhelg jag och Sigge när vi var iväg i helgen som var. Verkligen jättemysigt! Började med att stanna i Uppsala över dagen och spendera härlig tid med Malin och Elton! Så kul nu när den minsta prinsen oxå börjar bli stor. Sigge ville visa honom typ allt han kunde... =) Stackars Elton satt förstummad ibland när Sigge bl.a visade hur stark han är...
Men snart kan de busa tillsammans!!
Det blev en hel del tid ute i trädgården med morfar och moster, bus och lek i lekstugan!
Tjoffzan, min katt vaktar alltid vagnen när vi kommer ner... Ibland när Sigge sovit inne så lägger hon sig i korgen under vagnen! Nu stod hon mest bredvid honom och höll utkik. Söta misse!!
Varje gång vi är och hälsar på så känner jag att vi bor liite väl långt bort!!
Önskar vi kunde vara närmare... Så det kunde bli en större del av vår vardag att träffa stora familjen!! Det är något jag saknar ofta, närheten till släkt och vänner!
Kanske vi nån gång hamnar lite mittemellan... Sådär lagom långt bara! =)
Hade även en myskväll med bästa S!!
Såna man egentligen skulle behöva ha varje vecka! Lååånga samtal med te till sent in på natten!! =) Tur det blir sommar snart, så vi får möjlighet att ses mer!
Jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar