tisdag 23 juni 2009

Mys

Min älskade vän Lina som även är Sigges gudmor är och hälsar på oss!
Då hon varit i LA och nu pluggar i Umeå så var det sååå länge sen vi sågs...
Det är så fantastiskt mysigt att ha henne här, hon gör mig så glad!
Galet att mina vänner alltid ska bo så långt bort från mig, eller jag från dem! =)

Idag har vi haft en strålande dag. Packade kylväskan med massa god mat! Spenderade sen dagen vid poolen i Lindvallen. Mycket lek & bus och god picknick!!

Sigge älskade att få vara i poolen. Kommer bli fler dagar där i sommar!
Imorgon ska vi bara njuta av vädret och ha det skönt utomhus från tidig morgon...
Sen tidigt på torsdag morgon åker vi till farmor & farfar i Trosa! Vädret ser ut att bli heeelt underbart hela veckan... Jag är så lycklig!! Summer is the shit! =)

NJUT NU!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar