fredag 5 juni 2009

Studenten

Oj vad tidigt det blev att stiga upp idag...
Vi hade ingen rullgardin nerdragen, tror det var felet! Hemma har vi mörkt i sovrummet. Så när det blev just så vaknade lilla Prinsen! =)

Otroligt vad de kommer ihåg. Vi kom fram till mormor & morfar sent igår kväll när Sigge sov. Nu på morgonen sprang han direkt till mosters rum och satte på hennes stereo... =)
Hon brukar alltid spela musik för honom! Men kanske inte 6 på morgonen!

Jag ska iväg till frisören nu på morgonen. Både jag och Fredrik ska bli snyggare i håret...
Senare bär det av till mitt gamla gymnasium där söta Ellen tar studenten!!

Fick flashbacks från min egen student igår då jag i klädkammaren i mitt gamla rum här hos mina päron hittade alla prylar som hänges kring min hals när jag själv tog studenten för 7 år sen!!
Nallar, tutor, underbara brev och lite sprit (!)... =)

Hoppas det blir ok väder idag och att studenterna får en fin och minnesvärd dag!
När jag själv tog studenten hade jag inte direkt mina glansdagar i livet... Hade precis blivit dumpad av min första kärlek och tyckte mest att livet var skit! Orkade inte ens gå ut på kvällen, tog elva bussen hem... Hm, lite roligare hade det kunnat vara! Blev väl inte som jag hade tänkt mig riktigt... Men den som lever den lär!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar