måndag 29 juni 2009

Favoritlunch



Åh så bra vi har det på semestern!
Idag blev det en kort sväng på stan för att köpa en extra solhatt till Sigge, fynda lite på Polarn och leta ny bikini till mig!
De två förstnämda gick strålande.. Men att prova bikini i en provhytt med speglar runt om gav mig ångest! Fy vad jag inte gjort vad jag kunnat inför beach 09.. Nu är det sockerförbud igen!
Typiskt att jag hittade den snyggaste bikinin jag sett på mycket länge! Men 750kr, då måste även jag se snygg ut i den.. Hoppas den finns kvar i slutet av augusti..!
Blev underbart god sushi till lunch istället!!
Sol och hej!

2 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas allt är bra med er!! Är Hjo med i semesterplanerna?? Hoppas det!! Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Var har Du tagit vägen?
    Saknar att läsa på din blogg

    SvaraRadera