måndag 15 juni 2009

Studier

Har just nu en liten paus. Kollar på en föreläsning på nätet.
Idag startade en av de kurser i företagsekonomi jag kommer att läsa under sommaren!
Jag läser på distans från Högskolan Dalarna och kommer även att läsa en kurs från Växjö Universitet. Jag läser kurserna på helfart, så nu har jag lite att göra om kvällarna! =)
10 veckor nu och sen 5 veckor i början av höstterminen...
Känns riktigt kul att plugga lite igen! Senast var när jag väntade Sigge..

Vädret gör mig dock på halvpissigt humör!
Tror många känner igen sig... Efter den underbara helgen för 2 veckor sen när man blev hög på solsken och sommarkänslor så suktar man nu efter att få det igen!!
Fredrik jobbar sin sista vecka nu. Innan vi tar semester tillsammans hela familjen till mitten av augusti! =)
Ska bli helt underbart att få spendera så mycket tid tillsammans, som jag längtat!!

Nu vrålar karaktären i mig att jag måste tillbaka till min föreläsning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar