onsdag 2 juni 2010

Superpappan


Min läckerbit!
Imorgon är det den årliga vårfesten på Sigges dagis och årets tema är "Prinsar, Prinsessor och Superhjältar". Vi hade planer på att vara en kungafamilj... Fredrik var på shoppingtur idag och inhandlade en superfin dress till Prinsen Sigge! Till sig själv kom han hem med den här!! =)
När den provades skrattade jag så tårarna sprutade... Var väldigt länge sen jag skrattat så mycket. Bilden gör inte riktigt verkligeheten rättvisa. Men om ni inte ser det så är den så fruktansvärt slimmad och extra mycket i grenen...
Känns nog som att vi måste cencurera dräkten om han ska strutta omkring i den på dagis...!! =)
Annars får han ha den en sval sommarkväll när jag behöver undsättning...!!
Själv ska jag vara drottning imorn, fortsättning följer hur det blir med superpappan...

1 kommentar:

  1. Klockrent.....min favvo svärson, du äger!

    SvaraRadera