tisdag 8 juni 2010

Grus i ögonen

Ja, lite lätt trött i mössan kan man minst sagt säga!!
Fredrik åkte söderut tidigt igår morse, för möten i Båstad bl.a. Vilket innebär att jag är själv hemma med barnen, vilket är supermysigt! MEN lite smått knepigt nattetid. Iallafall när båda är superledsna... Samtidigt! Vilket såklart hände inatt...
Då Rut vänt lite på dygnet och jag var vaken till 3 natten innan så hade jag inte riktigt sömnförrådet i bästa skick. Hade sett fram emot lite skön sömn men det blir inte alltid som man vill. Det var lite småkaos ett tag.. Vi satte oss i soffan och försökte kika på TV. Sigge ville såklart att jag skulle sitta med honom och Rut skrek om hon inte blev buren.
När jag bytte blöja på skruttan så klättrade Sigge på handfatet och ramlade ner och slog sig...

Sigge somnade om efter nån timme men vaknade igen då Rut skrek. Så då var det bara att gå upp igen och börja om... Men vid kvart i 3 snåret då hade äntligen båda barnen somnat!!
Blir nog en rätt seg dag idag... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar