söndag 6 juni 2010

Dagis Prinsen



Min alldeles egna Prins Bus!
Sigge var otroligt tjusig på dagisfesten!! Och han tyckte verkligen det själv oxå... Mamma, jag är kung!, sa han med ett underbart leende! Min fina fina lilla kille som är det största busfröt som går i ett par skor. På bilderna i mammas guldskor... Och utan byxor, de åkte av när vi kom hem. En rejäl skur överraskade oss och de flesta, eller typ alla sökte skydd under tak, utom Sigge!
Han kutade i regnet och ropade "det regnar, det regnar". Skulle kunna tro att ungen inte sett regn förut... =)
Vi gick tipspromenad, vi lyssnade på alla söta små när de sjöng och det bjöds på fika! En mysig kväll på dagis, och väldigt uppskattat! Man ser på barnen hur roligt de tycker det är få ha med sig mamma och pappa till "sitt" dagis och gå på fest! Jag och Sigge hade förfest med popcorn innan för att få rätta feststämningen!
Det var bara vi och ett fåtal föräldrar till som klätt ut sig... Pappan i vår familj var ju lagom ödmjuk och gled in i supermandräkten! DOCK lite omgjord med en snygg superman-kalsong! =)
Men han fick rätt mycket glada tillrop för sin utklädnad... Skönt att vi kunde få bjuda lite på oss själva, det gör jag gärna!
Jag gillar fester, mer sånt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar