tisdag 10 maj 2011

Galej på gala



Tjing tjong, pling plong - vilken helg!!
Mammablogg gala i Frösundavik med ett stort gäng härliga bloggmorsor! Jag delade rum och upplevelsen tillsammans med min fina barndomsvän Anne tillika Stampe H. =)
Som jag anade redan innan så skrattade jag så tårarna sprutade gång på gång. Par i knas och skön humor... Vi njöt av bubbel & jordgubbar på rummet innan galamiddagen och skakde rumpa till in på natten. Jag i skyhöga klackar så fötterna värkte som f-n från start! Men skitsnygga skor... =)
Vi var på intressande föreläsningar under dagen och fick bl.a fototips från Canon som jag tog i beaktning direkt! =) Fota detaljer blev i fokus... Jag hade ingen kamera med mig utan fotade en del med A´s kamera. Hoppas få lite bilder från helgen sen! Men bjuder på två snygga galatjejer så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar