måndag 2 maj 2011

Rosett

Fick byta uppdrag med F idag och blev den som sladdade till Mora fram och tillbaka för att skjutsa svärmor till tåget! Hade lilla Grynet med mig så den lilla shoppingrundan jag klämde in fick gå i rasande fart. Måste sätt kul ut då jag ibland störtade ut från provhytten halvt påklädd för att jaga fatt på en 1-åring som krypt iväg under provhyttsdörren i rasande fart... :0)


Jag gjorde ett fynd och gick glatt ut butiken med ett armband som får bli en del av det jag tänker bära i helgen! Det är dags för mammablogg gala och det ska bli skitkul!! Hoppas det slutar bättre denna gången... Sist jag försökte mig på att åka på bloggala så gick det ju såhär!




Snyggt med "handbränna"... =)

Har suktat efter lite nya tunikor till våren och blev asnöjd över att hitta dessa två! Kanske inte visar de från sin bästa sida med sporttop och mjukisbrallor under... Men i all ära!!




Blek som få är jag. Men bestämde mig för att dissa solariet! Klart som f*n man känner sig betydligt snyggare när man är brun! Jag avskyr att ha genomskinliga ben eller alla tydliga blodådror på bröstet.. Men nånstans så kände jag att jag inte borde lägga mig i solariet. Vet inte varför, men nån djup insikt slog ner som en blixt! =) Jag får köra snygga strumpisar under min galaklänning, tror det kommer funka utmärkt!! Hur var det nu med den där skönheten som kommer inifrån...?

2 kommentarer:

  1. Vilket vackert armband, gillas! :)

    SvaraRadera
  2. Håller verkligen tummarna för att det inte blir någon återupprepning för dig vad gäller Galan! :)
    Själv hittade jag en klänning och skor igår, men allt annat är oplanerat. Och garderoben är katastrof, så jag kanske stannar och drar täcket över huvudet istället! ;)

    SvaraRadera