torsdag 29 november 2007

Dimper ner en massa snö!!

Äntligen så kommer det en massa SNÖ!!
Det har snöat sen jag vaknade... (nog för att jag är morgontrött..) =)
Men det har kommit en hel del snö och det verkar som om det fortsätter!!

Känns som det kan bli grymt bra i backen i helgen, skidtestarhelg som det är!!
Förra säsongen var inget att minnas direkt, så det känns ju tokhärligt om det blir en kanonstart på årets säsong!

Lite tråkigt bara att jag inte kan hänga med på laggen så länge till...
När magen blivit för stor får jag kanske titta på och fika istället... =(
Tur det finns snö i April!! Då kan jag brassa på igen!

Idag ska julstjärnor upp inför första advent nu till helgen! Oj, vad tiden går fort...
Önskar mig en stor "bågformad" vit ljusstake till vardagsrummet, kanske kan inhandlas nästa helg då vi ska till Stockholm för lite mys!

Glögg och en lussebulle till fika nu kanske???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar