fredag 30 november 2007

Fredag igen!!



Veckorna springer verkligen iväg nu... Fredag igen, och helg framför Oss!! Jag längtar till söndag, då är vi ledig tillsammans och det lär bli en hel del skidåkning!

Har tagit en bild från altanen, ligger dimma i dalen i dag, men ni kan iaf se en del av skidbackarna i Lindvallen... Det kom sjukt mkt snö igår, över 3 decimeter!!! =)Och det sägs att det ska dimpa på lördag oxå!! Nu öppnas en hel del fler backar, askul!

Det blev lite pynt i fönstret, min trogne porslinstomte & lite traditionella polkagrisar!
De är ju såå söta, undra hur länge de kommer finnas kvar... (innan ngn äter upp dem alltså..)

Äntligen en bild på burkarna med saffransskorpor... Har ställt undan dem, på ett bra ställe, då min sambo t.o.m snyltar ur mina färdiga burkar... =)

Idag ska jag leka i snön med Sandra, ooohhh som jag längtat efter henne!!

Se upp för snöspöket nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar