fredag 30 november 2007

Mysigt med ljus...



Fick äntligen mig för att köpa nya blockljus idag! Har varit slut ett tag...

Blev väldigt snyggt med ljusen på ett fat jag köpt på Åhlens, mörkt rött med skimmer i.

Fatet är av plast, egentligen som tallriksunderlägg, så jag har en stenskiva under ljusen så inte plasten smälter eller blir förstörd...


Börjar kännas riktigt mysigt här hemma nu, vardagsrummet är nästan klart vad gäller dekorationer och piff! =)

Har bäddat sängen i läckert röda lakan, som passade jättebra i vårt sovrum! Blev lite julkänsla där oxå... Gillar verkligen ett grått fårskinn jag köpt nyligen som vi har på sängen. (Bilder kommer senare..)


Jag köpte idag en glasskål på fot, av gammaldags modell! Den ska fyllas med LINGONKOLA som jag gjorde igår, blev en syrlig kola med härlig röd-rosa färg!

Vill ha celofan papper att slå in dem i, lär försöka leta rätt på det! Sen får den stå på bardisken och vara fylld med gott under julen... =)


Igår var vi på premiär av årets Sälen Magasin. Jag och min sambo var med och fotade lite mode förra vintern till årets tidning. Var med en del bilder som var jättefina, himla roligt att bli fotat och dessutom bli bra på bild! :-)
Nu blir det trevliga saker som hänga tvätt och dammsuga!!
Hörs då!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar