fredag 7 augusti 2009

Smygtitt


Det blev en längre semester från bloggen än vad jag från början tänkt. Men nu är jag strax med i matchen igen!
Det hela började med att jag hamnade på operationsbordet istället för att få klä mig i min nya snygga klänning och läckra paljettheels...
Jag blev riktigt pissed och tappade suget rejält!!
Lite pics ovan visar en inblick i vad jag haft för mig under denna tysta månad!
Smaskigare detaljer och trevlig läsning kommer att komma inom kort!
Hoppas det fortfarande finns några läsare som vill hänga på! <3

4 kommentarer:

  1. Hej Ida!
    Hoppas att du mår bättre nu och att er semester har varit bra. Jag har ju följt er väg på facebook men väntar med glädje på att fortsätta följa din blogg.
    Vilka fina bilder!!

    Kram Moa

    SvaraRadera
  2. Jag hänger fortfarande på!! Läser din blogg dagligen!

    SvaraRadera
  3. jag hänger oxå med dig ida i vardagen och saknade dina inlägg!!!...Hoppas allt är bra mer dig och familjen, saknar dig massvis! Kram Kim

    SvaraRadera
  4. Jag läser gärna vidare!! Kram, Ulrika

    SvaraRadera