måndag 17 augusti 2009

Lek och bus

Fredrik har jobbat en vecka nu men jag och Sigge fortsätter att vara lediga... *lyx*

I helgen hade vi mormor, morfar, moster, morbror och farmor Birgitta här! Det var supermysigt!! Multisport tävlingen Discovery AIM Challange gick i Sälen i lördags, John tävlade, pappa & Fredrik tävlade och jag var speaker! En rolig tävling som blev ännu roligare efter målgång då John och hans lag vann!! Pappa & Fredrik tävlade tillsammans och kom på en 5:e plats, imponerande!!

Vi firade Johns födelsedag med supergod mat och dryck, vi var på promenad, lite shopping och hade mys i sviten på Ski Lodge där hela ligan bodde!
I födelsedagspresent så fick jag tak över vår veranda!! Pappa och Fredrik byggde det på lördagen. Det blev kalasbra!! Så nu kan vi njuta ännu längre av vår uteplats!
Om bara regnet ville sluta ösa ner...

Jag packar och donar, bockar av "do it" listan inför på fredag. Då vi åker till KRETA!!! =)
Så himla nöjd är jag. Det ska bli hur skönt som helst! Jag, Fredrik, Sigge och Ebba lämnar regn och rusk för en skön vecka vid medelhavet! Otroligt skönt att förlänga sommaren lite...

Idag har vi lekt och busat med Sigge bästa kompis hela dagen och ska nog göra det imorn med!
Fredrik ska till Göteborg på jobb tis-ons, så jag och Sigge passar då på att leka en massa och ordna allt inför resan!

Har ätit massa fruktsallad och druckit en kopp chai te. Nu blir det lite tvätt som åker in i maskinen innan jag tackar för idag...

1 kommentar:

  1. Så härligt att åka till värmen... och mer ledighet. Här har vardagen dragit igång och Ebbe spenderar nu sina dagar på förskolan. Han trivs men hans mamma saknar....

    Njut nu jätte mycket och hoppas ni får en toppen vecka.

    Kram Moa

    SvaraRadera