torsdag 20 augusti 2009

Klara för avfärd

Då har jag fått klart packningen till hela familjen! =)
Passen är iordning, pengarna växlade och biljetten utskriven.
Så det här borde gå vägen tycker jag...!!

Imorgon vid den här tiden har vi landat på Kreta för en skön semestervecka!!
Känns oerhört skönt att förlänga sommaren med härlig sol, god mat och busiga bad innan det är dags för inskolning på dagis och jobb igen.
Jag har verkligen läääängtat och haft denna resa att se fram emot då regnet öst ner emellanåt..

Bärbara DVDn med favoriten Rorri Racerbil hoppas vi kunna få Sigge att sitta still liiite på flyget! =) Han har inför resan fått nya riktigt coola hörlurar från Scullcandy, silver med dödskallar på! Hoppas han gillar dem!

Nu håller jag på med det sista... Packar handbagage och städar här hemma!
Alltid skönt att komma hem till nystädat och med rena lakan i sängarna! Jag hoppas få ordning på min mobilbloggning så jag kan höra av mig från semestern, det återstår att se!

Nu tillbaka till fixet...

4 kommentarer:

  1. Nu var det länge sen jag fick gotta mig ner med en kaffe och följa din vardag, gillar verkligen att läsa dina tankar och dagar....stoor kram! Kim

    SvaraRadera
  2. Var har du tagit vägen??? Gillade att läsa din blogg =)

    SvaraRadera
  3. Jag saknar ockå att läsa din blogg, om ditt o datt... Hoppas du kommer tillbaka snart!

    SvaraRadera
  4. jag saknar också din blogg!!

    SvaraRadera