måndag 3 december 2007

Advents Glögg!

Igår blev det ett spontant litet Glögg Party! Väldigt mysigt...
Mycket trevligt sällskap och skön stämning!
Vi bjöd på glögg med en del gott till... Blev en liten buffé av godsaker!=)

Jag var dock väldigt trött! Vi spenderade natten mellan lör och sön på förlossningen då jag hade starka och väldigt täta sammandragningar...
Turligt nog konstaterades att det just nu inte är risk att jag föder för tidigt, väldigt skönt!
Bebis får stanna ett tag till, tycker vi...

Jag hoppas det bli bättre snart, för det är väldigt jobbigt att ha dem hela tiden!!
Men vad är väl en dag på slottet!!! Skönt att det är mysigt och julpyntat här hemma, städat och fint! Så nu blir det lite lugnare "julrush" för mig...
Glömde ta bilder igår kväll, tur det blir fler gånger!!

Glögg var det här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar