lördag 7 februari 2009

Kalasfix


I eftermiddag är det dags för kalas!! :) Ska bli jättekul.. Provade blåstutorna nyss, men de godkändes inte. Prinsen började gråta, han avskyr ljud liknande det. Så de ströks från partylistan! Jag gör bordsplacering i bokstavskex, smart och gott alternativ! MEN förpackningen innehåller bara ett G!! Fruktansvärt irriterande.. Varför 15 E men bara 1 G? Mm jag fattar, inte lika vanligt med G. Egentligen så förstår jag inte mitt namnval.. Det finns 2 bokstäver jag alltid ogillat att skriva för jag tycker jag gör det så fult.. S och G.. Åh, så heter prinsen Sigge! :) Men det är världens finaste..! Och jag börjar få det snyggt på papper.. Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kul med Kex som namnbrickor´. Gillar Sigge sin DuploBondgård? Vår tjej fick en likadan nu i julas o älskar den!
    Jag har en bild-utmaning till dig, gå in o läs på min blogg så får du veta mer.
    Kram

    SvaraRadera