söndag 1 februari 2009

Sköna söndag


Började dagen med en riktigt lyxig söndagsfrukost!! Det är så himla gott när man verkligen har låång tid på sig att äta och man har hunnit vara vaken en stund. Frulle direkt på morgonen är inget för mig..

Min älskling fick så klart allt serverat och strax efter vi börjat äta ringde hans mobil.
"-mm om 20 min kan jag vara klar.."
Så vips så satt jag ensam kvar med Sigge, jag hade ju iaf hunnit äta en halv macka (!) innan han var klar och började byta om. Det var tydligen träning på gång. Längd, längd, längd...

Jag är inte bitter!!! Nej då. Men nog känns det man gör lite otacksamt ibland...


Just nu är det oerhört vacker vinter i Sälen! Riktgt kallt och strålande sol! Det gör mig glad..!!
I eftermiddag ska vi till Stöten och Vattufjäll för att bada! Sigge kommer bli så glad, var ett tag sen vi var iväg och badade nu... De har barnpool med 38 grader, där jag ska guppa omkring.. =)

Han nu en mysig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar