måndag 16 november 2009

Helhjärtat försök

Kära Ni!

Vet inte om det finns så många läsare kvar där ute... Och tur är väl det. För hur kul har den här bloggen varit de senaste månader. Lika rolig som att se på när färg torkar ungefär...

Det var ju efter min resa till Götebrog i somras som jag lixom tappade suget!
En operation och en missad gala gjorde mig förbannad och less...
Jag har nu varit i Göteborg i helgen och faktiskt haft det riktigt trevligt denna gången. Så jag har lixom förlåtit Göteborg nu för hur det blev. Och kommit över allt! =)

Så nu känns det helrätt att börja blogga igen. Nu har jag gjort upp med det gamla och ser framåt!
Hoppas kunna ramla in i gamla bloggvärlden igen ganska snart... Få det att snurra igång!

Den här bloggen startade från allra första början som en julblogg med massvis av tips, recept och annat inför julen... Så det känns x-tra kul att det är på ingång. Och jag hoppas få bjuda på många smarriga inlägg och rolig läsning!

Så kamrater, nu samlar vi oss igen!!

1 kommentar:

  1. vad glad jag blir att du är tillbaka såg det först idag! Nu skajag kolla in dagligen!

    SvaraRadera