söndag 16 maj 2010

Det jag fruktat

Vaknade för ett par timmar sen, vid tre snåret och kände direkt att jag inte mådde särskilt bra...
Frös som attans och ena bröstet ömmade lite. FAN!
Insåg direkt att den helvetiska mjölkstockningen slagit till även denna gång. Fast inte i samma bröst som strulade när jag ammade Sigge.
39 graders feber som tyvärr verkar gå uppåt. Sist jag drabbades hade jag 40,3 grader... =(
Har nu duschat svinhett, ammat, pumpat, duschat igen... Oerhört tacksam att jag har en grym elektrisk pump hemma!

Men det känns verkligen skit!! Mår som en störtad humla med kanonhuvudvärk oxå!
Jag ska försöka sova lite innan det är dags att försöka pumpa ur det onda igen! Igår var brösten lite väl spända så jag pumpade ur lite för att lätta på trycket innan jag lade mig. Men det verkar inte ha hjälpt! =(
HOPPAS HOPPAS att det inte är någon lång körare... Sist blev det penicellin för att få bort det då jag hade en stor inflammation från bröstvårtan ut till armhålan. Mindre trevligt!

Hoppas Ni sover gott och har en trevligare natt än mig!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Lr vad man nu säger ;) å håller tummarna för att det släpper snart. Inte skönt :(
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det går fort över.Kram Birgitta.

    SvaraRadera