torsdag 6 maj 2010

Webbis


En riktig trollunge!
'
Här är webbiskortet på Rut! Vår lilla Prinsessa! Här ser man tydligt hur mycket hår hon har! Varken i min eller Fredriks familj har barnen haft speciellt mycket hår när de fötts. Och särskilt inte mörkt hår! Himla kul med en liten tjej som kanske kan ha ett litet hårspänne innan hon fyller 1! =)
Idag skiner solen och jag ska snart bege mig ut. Det blir lunch ute idag och sen en promenad. Är så grymt nöjd med att vi köpte en syskonvagn! Sigge tycker väldigt mycket om att åka i den och han somnar kanonbra där när vi tar en promenad efter lunch.
Det kommer att bli min daglig rutin. Att stoppa barnen i vagnen och promenera när det är dags för Sigge att vila middag. Då slipper jag böket med att lägga honom hemma i sängen, som oftast tar längre tid och kan bli svårt om Rut protesterar samtidigt... =)
Nu ska jag försöka väcka vår lilla sjusovare som bara sover och sover och inte alls ens varit intresserad av att äta idag. Så nu får jag försöka få lilla damen att snutta lite!
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar