fredag 26 november 2010

Härliga fredag!


Mina ungar är svinsöta!!
Nu är jag tillbaka.
Fredag igen och helgen är här som vi spurtat mot rejält denna vecka. Jag hade en jobbintervju idag men fick ställa in då jag fått en dunderförkylning kastat över mig och därmed tappat rösten... Hade laddad och såg verkligen fram emot att träffas idag men får vänta till tisdag istället.
F jobbar i helgen då är det skidtestarhelg i Tandådalen, det officiella startskottet för säsongen. Förutsättningarna är kanon och det är bästa försäsongen på länge!! Om minusgraderna vill stiga lite så blir det nog åkning för Sigge i eftermiddag!
Vi börjar med en lunchdate så får vi se vad det blir av denna dag...
Sigge älskar att ha skjorta och har fått för sig att det har man på fredagar & lördagar... =)
Så nu sitter han här i underställ, skidstrumpor och just det, skjorta! Han lär åka med stil om man säger så! Knasiga unge.
Dags för mamman att snygga till sig lite...

1 kommentar: