tisdag 30 november 2010

Lite grinig

Vi har sedan länge gjort klart alla val gällande vårt kök. Tyvärr fick vi för nån vecka sedan reda på att den bänkskiva vi valt inte görs i den längd som krävs i vårt kök.
Jag blev så matt & rejält irriterad över vår säljares okunnighet. Självklart skulle han från början gett oss information om att vissa bänkskivor inte gick att få i den längd vi behöver. Så vi inte behövt hamna i den sits vi gjort nu.

Så klart så var det den och bara den som jag gillade! Och vill inte ha någon annan...
Men nu måste jag välja någon ny. Funderar över hur jag ska få till detta bra. Köket är ju sammansatt efter alla dessa val. Luckor, handtag, kakel.. Allt hänger ju ihop i en helhet.

Men som sagt, tydligen så går det ju inte. Och jag måste tänka om. TÄNK TÄNK TÄNK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar