onsdag 1 december 2010

Fastgjuten

Jag sitter på en stol i köket. Har gjort det ett tag. Känner efter. Ryggen värker, axlarna värker. Lätt huvudvärk och givetvis gör sig även min tandvärk påmind.
Jag känner mig svag i kroppen. Länge sedan jag verkligen tränade ordentligt. Det vet jag ju att jag skulle behöva. Och ack så skönt det är, känslan av att känna sig stark.

Behöver massage. Eller har väl egentligen behövt det i flera år men bara inte sett till att ordna det. Istället blir jag bara som fastgjuten. Trött! Har så länge haft en värkande rygg så jag knappt märker av det, eller det är väl så att jag vant mig.

Har ringt SPA´t 2 helger i rad men ingen ledig tid. Till helgen hoppas jag verkligen att jag kan få en tid. Min axlar värker så hemskt och är nog anledningen till min huvudvärk som kommer alltför ofta nu.
Lär ta tag i det. Göra en liten plan för att kontinuerligt gå på massage och börja träna mer!!
BUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar