torsdag 14 april 2011

Torsdagsnöje


Uteträning sensommaren 2009.
Varje torsdagskväll så har jag nöjet och privilegiet att få träna ett gäng härliga ungar! Jag är sedan 2 år tillbaka friidrottstränare igen och håller igång med friidrottsverksamhet året runt. Vi har en nybyggt jättefin idrottshall som vi kämpar i under den kalla delen av året. Men nu när våren verkar vara här för att stanna så börjar suget att få träna ute! Så från nästa vecka lägger vi till ett träningstillfälle i veckan, löpträning utomhus! Ska bli superkul att få mina kids att hitta tjusningen med löpning! Så medans vi väntar på att den sista snön ska försvinna och att allt ska torka upp innan vi kan träna på vår IP så blir det torra vägar som gäller! Idag var det bl.a. höga upphopp på plintar på träningen. Och jag som har sjuk träningsvärk i rupa och lår sen gårdagens gympass. Fick kämpa jag oxå, var stel som få... =) Nu väntar sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar