tisdag 12 april 2011

Uppdrag utfört

Började dagen med en långpromenad i spöregn. Var kall som en isbit när jag kom in, men det var skönt ändå att få börja dagen med att andas frisk luft! ' Efter dagis åkte jag och barnen till grannorten för att hämta 1:a vändan med tapeter. Tapeten till vardagrummet hade kommit! Den ska upp på torsdag... Jag befann mig i butiken i 1h och 15min, kikandes på passande tapeter tillsammans med båda barnen! Och det gick strålande!! Blev glatt överraskad själv... =) Sigge satt på bordet och hjälpte till att bläddra! ' En tapet till hallen, den ni ser ovan, blev beställd! Hade inte tänkt så mkt på tapeter tills just hallen, men kände när jag såg denna att den ska vi ha! Var egentligen ute efter en randig tapet till sovrummet! Har lixom bilden klar för mig, och då är det minst sagt svårt, när just "den" inte hittas. Har med mig lite tapetprover hem, ska kika vidare imorn... ' Barnen somnade supersent ikväll, de sov i bilen och var inte alls särskilt trötta när det vanligtvis är läggdags. F är på middag med jobbet ikväll. Han kommer jobba varje kväll denna veckan, då det är ett stort event på Lindvallen till helgen. SKÖNT ska det bli när veckan är över och säsongen lider mot sitt slut. Vi behöver ledig tid tillsammans nu för att få ordning på allt med flytten!! '
Nu ska jag återuppta taperjakten... Sov gott!

1 kommentar:

  1. Kan tipsa om maleributiken.se. Dom har massa snygga tapeter och ett stort plus är att man kan beställa hem tapetprover som är 1m för bara ngra ynka kronor.

    SvaraRadera