tisdag 5 april 2011

Vilken natt

05.03 är klockan... Jag har sovit någon knapp timme hittills inatt. Rut har varit så ledsen så ledsen och bara sovit när jag burit henne. 10-tals försök att lägga ner henne har misslyckats. Kunde inte förstå vad som var fel men så pang så slog febern till! Stekhet som en kamin, mitt lilla hjärta!! Nu har hon fått Ipren och har äntligen, äntligen somnat... Om två timmar kommer vårt hus. TVÅ TIMMAR!! Och jag som knappt nuddat kudden... Och med två sjuka barn. Kanske hade önskat lite bättre förutsättningar! Hallå mormor!?!? Vart är du? Du borde stannat ändå... =) Men nu får jag slå på gilla läget förmågan lite extra... Vårt nya hus kommer idag, det kommer bli en fantastisk dag, som jag längtat!!

1 kommentar:

  1. Åh, va spännande Karlsson!!!:) Ska bli kul att få se.
    Hoppas småskruttarna piggar på sig omgående!!! Kram på dig!!!

    SvaraRadera