onsdag 6 april 2011

Träningslusten


Hua vad det just nu varierar kraftigt gällande min träningslust... Den finns där men slingrar sig ändå undan alltför ofta. Eller kort och gott, jag tar mig inte tiden att få till fler träningspass!! Å alltid så vet jag att all stress, alla måsten och tröttheten bara känns bättre med mer träning... Jag behöver struktur, verkligen boka in mina pass. För min erfarenhet säger mig att då fungerar jag bäst och ser till att det blir gjort! För vad jag älskar det och vad jag egentligen vill mycket mer! Har satt upp några mål redan som jag verkligen vill nå. Hur lät det där "verkligen vill nå", skärp dig nu. Mål som jag ska nå, givetvis!! En fet spark där bak vore fint! Men hoppas få lite träningskompisar, det gör alltid det hela så mycket roligare... Har iaf beställt lite nya träningskläder. Mina tights håller snart inte ihop. Och de nya kläderna kommer givetvis behövas testas noga och hårt. Eller hur?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar