onsdag 6 april 2011

Vårsol och snorvår

Vilken snorig start vi haft på denna våren. Inte bara snorig utan allmänt krasslig. Men turligt nog inget allvarligare än lunginflammation och öroninflammation. Och så länge vi stannar på den graden av sjukdom så ojjar jag mig inte. Utan känner iställer tacksamhet och lycka över att mina barn är så friska barn! Visst är det drygt och skitjobbigt med "bara" långdragna förkylningar oxå, men så lättsamt ändå jämfört med mkt annat skit som finnsi sjukdomsväg...



Lilla grynet och jag åkte till vårdcentralen när jag kom hem från jobbet. Hon var superledsen inatt igen och med hög feber. Misstänkte att öronen spökade och så var fallet. Öroninflammation igen. Undrar om det är ett litet "öronbarn" vi fått. Måste vara en gen från sin morbror... =)




Busprinsen är fortfarande inte i form. Febern kommer och går fortfarande. Vi lade oss i sängen och läste Bamsebok för att vila en stund. Inte många minuter senare så somnade han... Och efter en stund sov lillasyster oxå bredvid. Mina gosungar!!


Ska strax slira förbi huset och kika in hur garaget ser ut, har fortfarande inte kommit upp dit. Behöver mäta en hel del i huset oxå för att kunna beställa förvaringsmöbler och även ordna med sista färgvalen. Imorgon - ny dag - nya möjligheter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar