lördag 29 mars 2008

Familjemys

Idag har vi en slappar dag... Har varit på fjället och fikat på förmiddagen! Nu ligger vi och myser i soffan! =)
Sigge har haft ont i magen till och från senaste dagarna och blir då jätteledsen... Inte alls vidare kul, vi hoppas det går över snart!
Snart ska jag hoppa in i duschen, vi ska iväg på 30-års fest ikväll! Sigge ska vara med mormor och moster! Jättekul att kunna gå på festen och skönt för Sigge att få vara kvar hemma...


Idag är Sigge mest i pappas famn! Vi åker ju imorn... Jag kommer längta efter Fredrik, det gör jag jämt när jag åker iväg! =) Och hur mycket kommer inte han då att sakna och längta efter Sigge!! Tur att vi är tillbaka på torsdag!
Det blir sen en festlig helg!! Mamma fyller 50 på fredag, god mat och massa mys med familjen!
Nu ska jag piffa till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar