lördag 15 mars 2008

Ledig lördag

Idag är F ledig och vi har en skön dag tillsammans!
Ska äta lite middag snart! Har varit en tur på fjället, handlade 2 nya tröjor... Behövde lite nytt, är lixom inte riktigt tillbaka i "gamla kläderna" än. Har väl typ 3-4 kg kvar. Och allt sitter ju så klart där man helst inte vill... Men vad gör väl det! Lite träning så!! Det är ju trots allt bara 5 veckor sedan Sigge kom!

Fredrik och Sigge började dagen med att ta en skön dusch!! Sigge gillar verkligen vatten och man ser hur han njuter när han får bada eller duscha!! =)


Ikväll ska vi till Tandådalen till några vänner och kika in Melodifestivalen!
Jag tror på Christer Sjögren!! =) Han verkar vara "back on top" och har väl en stor fan club runt om i vårt avlånga land. Tror många damer är glada över att Christer is back!
Vem tror du vinner??
Imorgon blir det 4-års kalas! Sigges kusin Lina fyller år, och en prinsessa som hon är ska ha ett rosa kalas!
Ha en skön lördags kväll!!

2 kommentarer:

  1. Jag tror på Sanna Nielsen men BWO har nog störst chans i Europafinalen. Ska nu till mamma och käka lite räkor samt titta på finalen. /kramar Nettan

    SvaraRadera
  2. Fel låt vann jag hejade på Sanna Nielsen.Jag bakade kakorna du visade dom blev inte så fina som dina,mina rann ut till stora platta blaffor,men goda blev dom.Kramar Biggan.

    SvaraRadera