torsdag 13 mars 2008

Gissar på 4 kg

Idag är det dax att väga och mäta igen!!
Sigge har ätit som en häst denna vecka, bara mat, mat, mat har han velat ha!
Förra veckan hade han gått upp hela 480 gram! Och jag tror nog det är lika mkt denna vecka!
Enligt vågen hemma, när jag vägde mig med och utan honom så väger han 4 kg!!
Oj, oj!! Har hänt lite grejer... Börja bli "Biffen" snart tror vi! =)

Vi ska snart åka upp på fjället och äta lunch med Fredrik! *mysigt*
Sen blir det en eftermiddag hemma med vila och tyvärr städning...
När jag varit sjuk några dar har jag inte orkat ta tag i ngt. Behöver vika tvätt, dammsuga...
Ja, Ni vet, sånt där trevligt som man gärna gör!! =)

Igår kväll när jag hade lite krafter tillbaka lagade jag en x-tra god middag till Oss!
Tyckte vi behövde ha lite romantik med god mat och tända ljus... Hade matat Sigge en stund innan, så vi skulle kunna äta i lugn och ro, det var så skönt!
Men han ville så klart annat en bit in i middagen... Slutade med att jag satt där med tutten framme och matade lilla prinsen, som var hungrig, igen!!
En härlig inblick i livet som småbarnsmamma!! =)

Lägger ut receptet på en god kyckling senare idag!!

Hörs!

1 kommentar:

  1. anade nästan att du var sjuk eftersom du inte har skrivit något hoppas du är pigg nu.Idag ska jag baka cookies efter ditt recept.Sigge är jättesöt där han sitter och myser.Kramar från biggan.

    SvaraRadera