onsdag 19 mars 2008

Göra klart rummet

Idag fick jag lust och inspiration att göra klart Sigges rum!
Har tidigare målat ränder på väggarna, satt upp tavellister och annat. Men nu vill jag göra klart ordentligt! Vi ska köpa en spjälsäng åt honom och sen är det en speciell hylla jag vill ha. Det ska sättas upp saker på väggarna, fixas med lampor etc.
Vore kul att göra klart det snart...
Har hittat ett såå fint tyg oxå jag vill ha till gardiner, eller så blir det hissgardiner...

Ska nog lägga ut lite bilder sen allt eftersom jag gör ordning där inne!! =)
Så Ni får se hur det blir!!

Just nu är jag skittrött!!! Har inte vilat på flera dagar... Har haft fullt upp! Och det blir ju lite sömnbrist emellanåt... Så imorn blir det en lugn dag! Pyssla lite hemma!
Ska nog göra lite tapenade nu, och ha lite mys i soffan! Fredrik kommer som vanligt jobba alldeles för mycket och till sent på kvällarna nu under påsk...
Så jag får passa på att umgås med honom nu. Tråkigt att jag är så trött bara!!

Ha en skön onsdagskväll!!

1 kommentar:

  1. Jag är inte ett dugg förvånad att DU är trött.... vem orkar med ett sådant tempo ??????Skidåkning,bakning,städning mm mm. Själv ligger jag på soffan och bara myser och vilar hela dagarna med min bebis. Coola ner och njut!!
    Lisa

    SvaraRadera