måndag 17 mars 2008

Måndagsmys

Idag satt jag i Tandådalen i en solstol och drack Zingo!! Vardagslyx!
Fredrik var ledig från lunch så vi tog en skön eftermiddag tillsammans på fjället... Strålande sol idag oxå! =) Man blir så glad av att vara ute i solen! Sigge fick sina första solglasögon idag!
Man måste vara rädd om de små ögonen, det är så stark sol här uppe och snön reflekterar så mycket!!


Han är lika cool som sin pappa!!
Nu ska jag laga lite god middag! Tror det kan bli en smarrig laxpasta! Fredrik var sugen på det idag. Han är och åker längd, lär komma snart... Jag och Lilla Prinsen har myst i soffan!!
Ikväll kan det nog bli lite glass!! Ja, ni ser rätt. Det är 5 liters förpackningar med GB carte d'or glass i smakerna Jordgubb och Apfelstrudel... Mmm så gott!! =)
Farligt att ha så mycket glass hemma!


Imorgon ska jag jobba lite. Ska jobba med SkiFuntastic nu några veckor! Ett stort skidevent som vi har i Sälen vecka 16. Jag skötte en del administrativt förra året, och ska nu göra det igen!Sigge, han får så klart vara med!! Känns jättekul och perfekt att spara föraldradagar! =)

Hej så länge!

2 kommentarer: