tisdag 25 mars 2008

Förkyld

Älskade Sigge har blivit förkyld!! Inte alls så roligt... Han har varit såå ledsen och knappt sovit inatt! Hoppas det går över fort, jobbigt att vara så liten och inte må bra.
Han ville inte vara nån annanstans än klistrad på mig eller Fredrik... Men nu så äntligen så har han somnat skönt och jag kunde lägga honom på hans filt i soffan.
Och han verkar sova väldigt skönt!!


Jag har knappt sovit alls inatt, så jag är väldigt trött idag! Och nu är jag hungrig... Ska passa på nu när älsklingen äntligen somnat att hinna få i mig lite mat. Frukost efter 11 är väl sådär. Så nu ska jag laga lunch istället!
Fredrik kommer hem vid tolv och ska jobba hemifrån på eftermiddagen. Så jag kan få vila lite!
Världens bästa kille!! =)
Ikväll kommer Sigges mormor och moster!! Superskönt att de kommer så mormor kan ta hand om Sigge lite och jag kan få vila en stund om han nu fortsätter att vara ledsen och vaken på nätterna...
På söndag åker jag och Sigge till Östhammar!!
Kul att träffa nära och kära! =)
Stannar till torsdag, då hela familjen ska upp till Sälen igen! Min bror och hans tjej kommer oxå hit! Jättemysigt!! Har väl hänt bara ett fåtal gånger att vi kunnat samlas allihopa. Och nu blir det en hel helg! Vet inte när jag spenderade så många dagar med min bror senast! Det ska bli jättekul!! =)
Nu ska jag slänga in en maskin tvätt och sedan laga kassler!!
Ha en skön vinterdag!!

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt att se bilderna på Sigge,ibland är han så lika sin mamma för att på nästa bild vara lik sin pappa.Jag hoppas han blir fort frisk.Hoppas att det blir fint väder där på påsklovet så att ni får mysa i skidbacken.Kramar från biggan.

    SvaraRadera
  2. Det ska bli kul att träffa er och se Sigge "live" i Östhammar nästa helg, hoppas han hinner pigga på sig. Ta det lugnt nu och passa på och sov när moster och mormor kommer.
    Kram /Nettan

    SvaraRadera